“Uzm. Dr Yıldıray Tanrıver - Onkoloji Uzmanı, Fonksiyonel Tıp”

Çalışma Saatleri: Hafta İçi ve Cumartesi 10:00 – 19:00

OZON TEDAVİSİ

OZON NEDİR?

Ozon (O3) 3 oksijen atomundan meydana gelen gaz bir bileşiktir. İki atomlu normal atmosferik oksijenin (O2) çok yüksek enerji taşıyan bir şeklidir. Tedavide kullanılan ozon gazı medikal ozon jeneratörlerinde saf oksijenden üretilir.

OZON NASIL ETKİ GÖSTERİR?
  • Bağışıklık sistemini düzenleyerek

• Antimikrobik, dezenfektan etki ile

• Hücre oksijenlenmesini artırarak

• Kanser hücreleri üzerine baskılayıcı etki ile

• Enerji üretimini artırarak

• Karaciğer ve böbrek üzerine detoks etkisi ile

• Kemoterapi ve radyoterapi yan etkilerini düzenleyerek ve birlikte kullanımda optimum etkinlik sağlayarak

OZON HANGİ DURUMLARDA KULLANILIR?
  • Kanserde tümör öldürücü etkiye destek olarak ve bağışıklık sistemini güçlendirerek kemoterapi ve radyoterapinin tümör üzerindeki etkisini artırmada ve yan etkilerinin düzenlenmesinde,

• Dolaşım bozuklukları ve damar tıkanıklıklarında damar içi basıncı düzenlemede, doku oksijenlenmesinde, kanın akışkan hale gelmesinde, damar duvarındaki yağ oluşumlarında,

• Yara ve yanık tedavisinde diyabetik yaralarda, enfekte iyileşmeyen yaralarda,

• Bakteriyel ve viral enfeksiyonlarda, hepatitde, AIDS, zona, uçuk, grip, kuş gribi ve sık geçirilen enfeksiyon durumlarında

• Mide, bağırsak bozukluklarında, gastrit ve mide ülserinde, ülseratif kolit, proktit, Crohn ve spastik kolonda

• Nörolojik bozukluklarda, baş ağrısı ve migrende, Alzheimer’da, Parkinson’da, MS’de, polinöropati ve spastisitede,

• Bağışıklık sistemini güçlendirmede, sık enfeksiyon geçirenlerde, mikropları öldürme kapasitesini artırmada,

• Cilt ve saç bozukluklarında, bakteri ve virüslerın neden olduğu cilt enfeksiyonlarında, alerji, egzama, sedef (psoriazis), ürtikerde, aknede,saç dökülmesinde

• Kozmetik, Detoks ve Antiagingde (sağlıklı yaş alma), yaş almaya bağlı kırışıklıklarda, ameliyat ve yara izlerinde, bölgesel yağlanmada, oksijenlenmeyi artırarak cildin kendisini yenilemesinde, fiziksel dayanıklılığı ve yaşam kalitesini artırmada, toksinlerin atılmasında

• Solunum sistemi bozukluklarında, bağışıklık sistemini düzenleyerek, astım, bronşit, KOAH’da, alerjik astımda,

• Kadın sağlığında, tedaviye dirençli enfeksiyonlarda, kısırlık ve tüp bebek tedavilerine yardımcı olarak,

• Kronik yorgunluk sendromu ve stresde, endorfin ve serotonin üretimini artırarak, oksijenlenmeyi artırmada, kaslarda biriken laktik asidin atılmasına yardımcı olarak, kırmızı ve beyaz kan hücrelerinin fonksiyonunu artırmada uygulanır.

• Zeka ve hafızanın güçlendirilmesi, hücre ve dokulara giren oksijeni artırarak kan akımını artırmaktadır.

• Sporcu ve yoğun tempoda çalışanlarda performans ve kapasiteyi artırmada, oksijenlenmeyi ve kan akışındaki artışı sağlayarak enerjiyi artırır.

KİMLERDE UYGULAMIYORUZ?

Gebeliğin ilk 3 ayında,

Glikoz 6 Fosfat Dehidrogenaz Eksikliği (favizm)

Aşırı alkol tüketiminde,

Hipertroidide

Kronik ve tekrarlayan pankreatit

Ozon alerji ve intoleransında

OZON NASIL UYGULANIR?
  • Major Yöntem: En yaygın kullanılan bu metotla kişiden 50-200 cc kanın alınarak, dozu belirlenmiş ozonla karıştırıldıktan sonra tekrar kişiye geri verilmesidir.

• Minor Yöntem: Kişiden alınan 2-5 cc kan, belirlenmiş dozda ozonla karıştırılarak kas içine enjekte edilir.

• Ciltaltı: Belirlenmiş doz ve hacimdeki ozon gazı ince uçlu bir iğne ile cilt altına enjekte edilir.

• Vücut boşluklarına ozon gazı verilmesi: Rektal – Makat yoluyla, vajinal ve kulak yoluna püskürtme ile ozon verilir.

• Eklem içine Ozon gazı verilmesi: Eklem rahatsızlıklarında uygun bir iğne ile belirli dozda ozon gazının eklem içine verilmesidir.

• Ozonlanmış ürünlerin kullanılması: Ozonlu su, ozonlu yağ gibi ozonlanmış sıvıların haricen sürülmesi şeklinde uygulanır.

• Kitle veya lezyon içine veya etrafına ozon tedavisi: Tümoral oluşumlarda kullanılır.

• Ozon sauna uygulamaları: Transdermal ve ısı artırarak, cildin nemlendirilmesi sonucunda buharlı bir ortamda tüm cilde ozon uygulanması yöntemidir.

Bu uygulamalardan biri ve/veya birkaçı hastaya/hastalığa göre seçilerek uygulanır.

YASAL UYARI

Buradaki bilgiler tamamen bilgilendirme amaçlıdır. Hekiminizin önerdiği tedavileri uygulamalısınız.